Skontaktuj się z nami
* Pole wymagane
Adres: Aleje Jerozolimskie 94, Warszawa
Email: contact@wedare.pl
Na przestrzeni lat znacząco zmieniły się nawyki zakupowe konsumentów. Oczekują oni od marek nie tylko wzorowej obsługi i wygody podczas korzystania z zakupów. Spodziewają się również dodatkowych profitów, pozwalających na oszczędności. Z kolei marki szukają sposobów na udoskonalenie kontaktu z klientami i zapewnienie im najwyższej jakości usług. W tym miejscu pojawia się card linked offers, czyli program zapewniający konsumentom dodatkowe korzyści związane z korzystaniem z oferty marki. Na czym polega i dlaczego jest coraz chętniej wykorzystywany przez firmy z różnych branż?
Autorka: Magda Czachowska - Partner | Chief Growth Officer WeDare
Ekspertka performance marketingu, zarządzania oraz analizy danych, w branży od 2006 r. Pracując w grupie K2 Internet, wprowadziła na polski rynek zanox.de AG (obecnie AWIN). Jako dyrektor ds. marketingu partnerskiego w system3.pl odpowiadała za budowę technologii partnerskiej oraz rozwój firmy. Reprezentuje WeDare w Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Adres: Aleje Jerozolimskie 94, Warszawa
Email: contact@wedare.pl