Skontaktuj się z nami
* Pole wymagane
Adres: Aleje Jerozolimskie 94, Warszawa
Email: contact@wedare.pl
Konsument dojrzewa wraz z rynkiem, o czym świadczą sprecyzowane potrzeby i oczekiwania względem marek oraz influencerów. Dzięki wciąż rozwijającym się kanałom komunikacji i nowoczesnym narzędziom, firmy mają możliwość dostosowywania się do wymagań różnych grup klientów. Jednym z rozwiązań, które działają z korzyścią nie tylko dla reklamodawców i wydawców, ale również dla konsumentów, jest afiliacja. Ponieważ dla wielu nie jest to oczywiste, przyjrzyjmy się, jakie znaczenie dla docelowych odbiorców mają programy afiliacyjne.
Autorka: Magda Czachowska - Partner | Chief Growth Officer WeDare
Ekspertka performance marketingu, zarządzania oraz analizy danych, w branży od 2006 r. Pracując w grupie K2 Internet, wprowadziła na polski rynek zanox.de AG (obecnie AWIN). Jako dyrektor ds. marketingu partnerskiego w system3.pl odpowiadała za budowę technologii partnerskiej oraz rozwój firmy. Reprezentuje WeDare w Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Adres: Aleje Jerozolimskie 94, Warszawa
Email: contact@wedare.pl